czwartek, 28 sierpnia 2014


Dziś chciałabym podziękować Pfarmaceris Dr Irena Eris za kosmetyki do pielęgnacji skóry trądzikowej.

Jakiś czas temu brałam udział w konkursie dla osób ze stwierdzonym trądzikiem rózowatym.

Bardzo się cieszę, że mam możliwość wypróbować ta linie kosmetyków.

Dłuższy czas szukam kosmetyków do takiej skóry z nadzieją że moje nieszczęsne krostki w końcu znikną.

Z wielkim zaangażowaniem będę je krem na noc i żel do mycia twarzy. 

Moją opinię na pewno napiszę po zakończeniu kuracji:)

Aż sama jestem ciekawa efektu.


Na dzień dzisiejszy opinia producenta poniższych kosmetyków.



Krem na noc redukujący zaczerwienienia.100%koi i Łagodzi podrażnienia skóry.

90% zmniejsza uczucie pieczenia i swędzenia.

77% zmniejsza stopień nasilenia zmian skórnych.

73%zapobiega nawrotom zaczerwienienia.


Wskazania: krem na noc dla skóry z trądzikiem różowatym, ze skłonnością do zaczerwienień, trwałego oraz napadowego rumieńca i zmian grudkowo-krostkowych.

krem zawiera:

ekstrakt z liści drzewa oliwnego, tioproliny, jony wapnia CALM -CALCIUM, D -penatol, olej Canola, alatonina, olej z czarnych porzeczek.



Kojący Fizjologiczny Żel do mycia twarzy z wygodną pompką.

Wskazania:

żel do codziennego stosowania skóry wrażliwej,alergicznej, z trądzikiem, ze skłonnością do zaczerwienień . Delikatny dla skóry w okolicach oczu.

Stosować codziennie rano i wieczorem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz