środa, 24 września 2014

Ostatni już dzisiejszego dnia post.



Ogromna niespodzianka od NEUTRAL.

Trochę czasu temu był mały konkursik gdzie do przetestowania było linia kosmetyków do skóry bardzo wrażliwej. I takim małym sposobem jakoś cudem udało mi się i paczuszka jest już u mnie.

Przesyłka bardzo mnie zaskoczyła, ponieważ nie dostałam żadnej informacji że coś do mnie przyjdzie:)


W skład zestawu wchodzi:

1 opakowanie proszku do prania Color 1,4kg

1 opakowanie proszku do prania białego 1.4kg

szampon do włosów

balsam do ciała

żel pod prysznic

antyperspirant w kulce

mydło do rak

płyn do płukania

 

Neutral 

0% parabens

0% colorants

0% perfume


Kosmetyki na pierwszy rzut oka wyglądają zachęcająco. pozbawione są zapachu, barwy. Skóra po umyciu jest delikatna, nie ściągnięta, mięciutka.



Bardzo bardzo dziękuje:)))))))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz