czwartek, 21 maja 2015

Najnowszy krem NIVEA bez uczucia lepkości już przestestowany został przez moją skórę.

Moja opinia na temat produktu.

Krem jest faktycznie lżejszy od tradycyjnego Nivea. Nie czuje się lepkości, ale mimo wszystko nie jest rewelacyjny.

Nie nadaje się pod makijaż. Jest nawilżający ale nic więcej.

Jak dla mnie za słaby na używanie go codziennie.





Drugi produkt, który otrzymałam w tym tygodniu to miniaturowy krem na skórę trądzikową i zestaw próbek firmy Pharmaceris.

Krem z dodatkiem kwasu migdałowego 10% naprawdę dobrze sobie radzi z wypryskami. Stosuje się na noc po oczyszczeniu skóry. W ciągu nocy wysusza on wypryski i sprawia że są mniejsze, a z późniejszym czasie wyeliminować . 

Jestem bardzo zadowolona z kremu na noc. Jest lekki, bardzo szybko się wchłania i naprawdę działa! 

W próbkach otrzymałam również krem na dzień. Ma podobną konsystencje, ale kierowany jest raczej dla osób które na co dzień się nie malują. Pod makijaż nie bardzo się nadaje.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz