czwartek, 11 czerwca 2015

Świeżutkie przesyłeczki:)

Witajcie, przedstawiam Wam zbiór przesyłek, które otrzymałam w ciągu 2 dni:) 


Długo wyczekiwany projekt Zalando. 5 tys osób bierze udział w badaniu sklepu internetowego. Dla zgłaszających się bon na dowolne zakupy w wysokości 100zł. Dla znajomych duża ilość kuponów zniżkowych 20%, 15%


Jeśli ktoś ma ochotę na kupon zapraszam, wszystkim jeszcze nie rozdałam a 20% piechotą nie chodzi)









Gine Intima wysłało w 2 oddzielnych przesyłkach płyn do higieny intymnej oraz test do wykonania w domu na obecność zapalenia pochwy.

Szybki, prosty w obsłudze pozwala na odczytanie pH i sprawdzeniu tym samym czy przypadkiem nie mamy infekcji bakteryjnej lub wirusowej. Idealne rozwiązanie dla kobiet w ciąży, aby regularnie mogły kontrolować stan zdrowia. Żałuje że gdy ja byłam w ciąży nie używałam takiego testu. Nie musiałabym przez tydzień dodatkowy leżeć w szpitalu.





Szampon Frutis nagroda w wyrażeniu opinii o produktach Garnier 'Upiększanie z Garnierem'.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz